نظر

عکس دختر عاشق امریکایی که به دنبال معشوق افغانی فیس بوکی اش به ا فغانستان آمد!

نویسنده : reza
موضوع : جالب ,  , 

 

عکس دختر عاشق امریکایی که به دنبال معشوق افغانی فیس بوکی اش به ا فغانستان رفت!
 
دخترعاشق
 
این دختر امریکایی عاشق که در فیس بوک دلش را به یک جوان افغانی داده بود سر انجام به دنبال دل و دل به دنبال معشوق به افغانستان آمده در ولایت عاشقان و عارفان ولایت باستانی بلخ و شهر مزار شریف به وصال معشوق خود رسید.
 
عشق تو میکشاندم، شـهر به شـهر کو به کو
 
مهر تو میدواندم، پهنـه به پهنـه سو به سو
 
 
جالب است که جوانان افغانستان به خاطر نا امنی و فقر و خشونت در حال فرار از افغانستان اند اما این دختر امریکایی که عاشق ندیده ونشناخته ای یک پسر افغانی در فیس بوک شده است با اختیار وانتخاب خود از امریکا به افغانستان آمده به خاطر رسیدن به معشوقش به دین شریف اسلام نیز مشرف شده با یک تیر دونشان زد!
عشق فیسبوکی این دختر دلداده امریکایی را به شهر مزار شریف افغانستان کشاند. این دختر امریکایی که از طریق فیسبوک با یک پسر از شهر مزار شریف افغانستان آشنا شده بود دلش به دنبال پسر و خودش به دنبال دل، سرانجام به افغانستان و شهر مزار شریف آمد.
 
این دختر امریکایی که کرستینا نام دارد، از طریق شبکه اجتماعی فیسبوک از کالیفرنیای امریکا با جوان افغانی که در شهر مزارشریف سکونت دارد اشنا و سرانجام این دوستی به دل باختگی دختر آمریکایی ختم می شود.
 
 
این دختر آمریکایی که عاشق این پسر افغان شده برای دیدار با او راهی مزار شریف میشود که درهمانجا با تشرف به دین اسلام عشق خود را به این پسر اثبات میکند.
 
به گزارش خبرگزاریها وی باحضور در دادگاه مزارشریف رسما اسلام آورده و پس ازان به عقد پسر مورد علاقه اش درآمد تا زندگی با او را آغاز کند.وی پس از تشرف به دین اسلام نام خود را به بی بی صفیه تغییر داده است.
منبع: http://www.irannaz.com/news_detail_22974.html
 
بازهم بگویید که عشق فیس بوکی به جایی نمی رسد!
این از شگفت انگیزترین آثار فیس بوکی است که یک دختر امریکایی را از آنطرف جهان و غرق در امکانات عاشق یک پسر افغانی در این سوی جهان و ساکن در محرومترین کشور جهان می کند چنان عشق سوزانی که دست از همه چیز کشیده به دنبال معشوق راه می افتد تا سرانجام به وصالش می رسد. این وصال شیرین را به این دختر عاشق امریکایی تبریک می گوییم.

نظرات شما عزیزان:

مرضیه
ساعت17:26---31 تير 1393
سلام خوش به حال دختره کاش یکی این جوری عاشق مابشه ماروببره اروپایی امریکایی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب ها:

- 10:37